این مراسم با حضور جناب مهندس ذاکر (مدیر عامل) و جناب مهندس انصاری ( مدیرکارخانه ) و جمعی از مدیران واحد ها با رعایت پروتکل های بهداشتی برگزار شد و با رسالتی که شرکت غلتک سازان در مسئولیت_اجتماعی خود داشته ،به رسم این روز به دست مدیران هر واحد در این سازمان نهال هایی کاشته و آبیاری شد.

این مراسم با سخنرانی مدیر منابع انسانی جناب دکتر خانعلی آغاز و توضیحاتی ضمن اینکه شرکت غلتک سازان همیشه بر اصل محافظت از محیط زیست و گسترش فضای سبز و درختکاری اهتمام ورزیده و توانسته است با اخذ گواهینامه استاندارد زیست محیطی ISO14001 به این موضوع دست پیدا نمایند.

در ادامه،از مدیر عامل شرکت غلتک سازان سپاهان به جایگاه جهت سخنرانی دعوت بعمل آمد و ایشان بیاناتشان ضمن خرسندی از اجرای این برنامه از عوامل اجرایی تشکر و عنوان داشتند که این موضوع جزء خط مشی شرکت بوده و همیشه بر اصل محافظت از محیط زیست مصمم هستیم و در آینده این نوع حرکات بیشتر از پیش انجام خواهد شد. ایشان به نقل از اساتید این موضوع که ” ما اولین نسلی هستیم که فهمیده ایم محیط زیست را نابود میکنیم و آخرین نسلی هستیم که میتوانیم محیط زیست خود را نجات دهیم.” صحبت های خود را به پایان رساندند و در آخر برای همه آرزوی موفقیت کرده و یک اصل نهال در مکان مشخص کاشته و آبیاری کردند.

امید است با انجام هر چه بهتر فعالیتهای زیست محیطی و نگهداری از آن، بتوانیم گامی موثر در ایجاد آینده ای سبز برای فرزندانمان برداریم‌.

 

با آرزوی توفیق و سربلندی

واحد روابط عمومی

شرکت غلتک سازان سپاهان

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *