پذیرش مقاله در یازدهمین کنفرانس بین المللی مهندسی مواد و متالورژی iMat2022

کنفرانس بین المللی مهندسی مواد و متالورژی ایران (iMat) یکی از مهم ترین گردهمایی های متخصصان مهندسی مواد و متالورژی برای ارائه دستاوردهای علمی، پژوهشی و فناوری ها و محصولات نوین در سطح ملی و بین المللی است. این گردهمایی زمینه مناسبی را برای حضور و اشتراک نظرات علمی و فنی اساتید داخلی و خارجی، اعضای هیأت علمی، دانشجویان، فناوران و نوآوران صنایع مرتبط فراهم آورده است.
یازدهمین کنفرانس بین المللی مهندسی مواد و متالورژی iMat2022 در آذرماه 1401 توسط پژوهشکده مواد پیشرفته و انرژی های نو و تحت حمایت انجمن علمی ریخته گری ایران، سازمان پژوهش های علمی و صنعتی ایران و انجمن مهندسی متالورژی در شهر تهران با محوریت های مختلف از جمله متالورژی فیزیکی و مکانیکی، مواد پیشرفته، مواد در انرژی و محیط زیست و غیره برگزار گردید و کلیه مقالات پذیرفته شده در این کنفرانس در پایگاه سیویلیکا و نیز کنسرسیوم محتوای ملی نمایه گردید.
شرکت غلتک سازان سپاهان به عنوان یک شرکت دانش بنیان همواره توجه و برنامه ریزی برای حرکت به سمت فناوری های نوین و توسعه فعالیت ها و محصولات نوین مورد توجه خاص مدیران ارشد قرار داشته است. واحد تحقیق و توسعه مجموعه غلتک سازان سپاهان با همکاری دانشگاه صنعتی اصفهان موفق به چاپ مقاله با عنوان “ارزیابی اثر دما و زمان کوئنچ و بخش‌بندی بر پایداری آستنیت باقی‌مانده در یک فولاد کوئنچ و بخش‌بندی شده (Q&P)” در این کنفرانس گردید.

لازم به ذکر است که در سال های اخیر این دسته از فولادها به عنوان فولادهای پیشرفته نسل سوم با استحکام و انعطاف پذیری بسیار بالا در صنایع مختلف مورد توجه قرار گرفته اند که در آینده ای نه چندان دور جایگزین فولادهای رایج در کاربردهای ویژه و خاص خواهند گردید.

 

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *