به گزارش واحد روابط عمومی ، مهندس محمود ذاکر طی پيامی عيد باستانی نوروز را به كاركنان اين شركت تبريك و تهنيت گفت.

در اين پيام آمده است: «خداوند منان را سپاسگذاريم که در سايه الطاف بيکرانش فرصت تجربه سال جديد ديگري را بر ما ارزانی داشت تا با الهام از آنچه گذشت، گام در مسير آينده بگذاريم.

فرارسيدن سال نو هميشه نويد بخش افکار، کردار و تصميم های نو است و حلول سال نو و تولد دوباره طبيعت همواره يادآور تحول به مراحل نيکوتر و برتر است.

شرکت غلتک سازان سپاهان سال 99 را در حالی پشت سر گذاشت، که با وجود همه سختی ها و تنگناها توانست با شناسايی نقاط قوت و ضعف، تهديدها را به فرصت تبديل نموده و در راستای اهداف و چشم انداز خود گام بردارد و اميدوار است به فضل الهی و با همت خود در سال جديد برگ های زرين ديگری بر كتاب پر افتخار صنعت فولاد كشورمان بيافزايد.

با عرض تبريک و شادباش فرا رسيدن سال نو، افتخار دارد بدينوسيله از تلاش، همدلی و همراهی يکايک مديران و تمامی کارکنان محترم که سرمايه اصلی هر شركت محسوب می شوند، تشکر و قدردانی نموده و از درگاه حضرت احديت برای شما عزيزان و خانواده محترمتان فردايی روشن، بهروزی و توفيق روز افزون آرزو نمايم.»با لطف خدای بزرگ ، با همراهی و همدلی شما عزیزان باز هم مثل همیشه در سال جدید غلتک سازانی خواهیم ساخت تنومندتر نیرومندتر قوی زیباتر از همیشه .

بازهم به رسم همیشه به امید آینده ای بهتر از گذشته

محمود ذاکر

 مدیر عامل

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *