» تجلیل از شرکت «غلتک سازان» به‌عنوان صادرکننده نمونه استان اصفهان در سال ۱۴۰۱

» در آیین تجلیل از صادرکنندگان نمونه استان اصفهان در سال ۱۴۰۱، از شرکت غلتک سازان سپاهان به‌ عنوان «صادرکننده نمونه» استان اصفهان تجلیل شد.

» به گزارش روابط عمومی غلتک سازان، آیین تجلیل از صادرکنندگان نمونه استان اصفهان در سال ۱۴۰۱ که با حضور مسئولانی از وزارت صمت از جمله رئیس سازمان توسعه تجارت ایران و نیز معاون استاندار اصفهان، مدیرکل اداره صمت اصفهان، رئیس و اعضای اتاق بازرگانی اصفهان، مدیران‌کل دستگاه‌های اداری و اجرایی استان و تعدادی از فعالان اقتصادی در مورخ 6 تیرماه برگزار شد. از شرکت‌های پیشرو که توانسته بودند محصولات خود را به کشورهای خارجی صادر کنند، با اهدای لوح و تندیس، تجلیل به‌عمل آمد.

» بنا بر این گزارش، پس از کارشناسی‌های به‌عمل آمده توسط اتاق بازرگانی استان اصفهان، شرکت غلتک سازان در حوزه ریخته گری قطعات سنگین و فوق سنگین و ریخته گری شمش های مداوم فولادی که در سال‌های اخیر توانسته بود میزان قابل توجهی از محصولات خود را به کشورهای آفریقایی، آسیای میانه، عراق، سوریه، پاکستان و… صادر نماید، مورد تجلیل قرار گرفت.

این مهم در صورتی از غلتک سازان تجلیل به عمل آمد که نائب رئیس هیئت مدیره شرکت غلتک سازان سپاهان، جناب دکتر داود صافی به نمایندگی از مدیرعامل لوح و تندیس را از دستان معاون وزارت صمت دریافت نمود.

بدون دیدگاه

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *