به گزارش روابط عمومی و امور بین الملل متن پیام جناب آقای مهندس محمود ذاکر مدیرعامل محترم شرکت غلتک سازان سپاهان بمناسبت روز جهانی کار و کارگر به شرح ذیل می باشد.

بسم الله الرحمن الرحیم

خورشید همیشه فروزان      غلتک سازان سپاهان

گرامیداشت روز جهانی کار و کارگر به پاس خدمات صادقانه و بی آلایش کارگران شریف، مؤمن و زحمتکش غلتک سازان سپاهان، فرصتی مغتنم است تا به تأسی از پیامبر گرامی اسلام (ص)، زحمات بی بدیل آنان را ارج نهیم.

یقیناً این مجموعه تولیدی دانش بنیان با عبور از سختی ها، می رود تا بار دیگر تصویری عزتمند از خود به جای گذاشته و همچنان پرنشاط و پویا جاده های ترقی، پیشرفت را طی نماید، به مدد دستان پرتوان و تلاشگر شما همکاران با ایمان، خلاق، متخصص و متعهد است، چرا که این بلند همتی و روحیه جهادی در فرهنگ جامعه کارگری شرکت غلتک سازان سپاهان، موجب ارتقای تولید خواهد شد و در سایه‌ تلاش شما بزرگواران می‌توانیم به محقق ساختن شعار «ما میتوانیم»، دست یابیم.

اینجانب مراتب تقدیر و تشکر خود و اعضای محترم هیئت مدیره شرکت را به جهت تلاش های صادقانه و زحمات بیدریغ کلیه همکاران ارجمند در شرکت دانش بنیان شرکت غلتک سازان سپاهان، اعلام داشته و این روز را به شما تبریک عرض نموده، توفیق و سلامتی همه پرسنل و خانواده های محترمشان را از درگاه خداوند بزرگ مسئلت می‌نماییم.

پله پله تا فتح قله های موفقیت در کنار هم هستیم.

محمود ذاکر

مدیرعامل

شرکت غلتک سازان سپاهان

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *