محمد یاسر طیب‌نیا، مدیرعامل شرکت فولاد مبارکه به همراه جمعی از معاونان و مدیران ارشد این شرکت بزرگ فولادی، برای اولین بار از گروه صنعتی چدن سازان (غلتک سازان سپاهان) بازدید کرد.

» وی در حاشیه این بازدید تاریخی، ضمن تاکید بر نقش انکارناپذیر گروه صنعتی چدن سازان در تامین قطعات ریخته گری سنگین و فوق سنگین صنایع مختلف و همچنین غلتک‌های مورد نیاز صنعت فولاد به ویژه شرکت فولاد مبارکه به عنوان بزرگترین فولادساز خاورمیانه گفت: مجموعه چدن سازان و غلتک سازان بزرگترین تامین کننده فولادمبارکه در بخش قطعات یدکی است و جایگاه آن در خطوط تولید این شرکت منحصر به فرد بوده و تولیدات آن در صنعت فولاد نقش راهبردی دارد. در این راستا فولاد مبارکه آمادگی دارد تعاملات خود را با این شرکت در قالب پروژه‌های تحقیق و توسعه افزایش داده و در حوزه های جدید سرمایه‌گذاری مشترکی انجام دهد.
» محمد یاسر طیب نیا با عنوان اینکه غلتک سازان سپاهان با بکار گیری جوان های مستعد و متخصص در این حوزه توانسته رشد بسیار خوبی در ارتقاع سطح کیفی تولید ریخته گری و ترکیب دانش و تخصص در کشور انجام دهد و توانسته به خوبی نیاز کشور را پاسخگو باشد.
» ایشان اذعان داشتند : فولاد مبارکه آمادگی دارد تعاملات خود را با این شرکت در قالب پروژه‌های تحقیق و توسعه افزایش داده و در حوزه های جدید سرمایه‌گذاری مشترکی انجام دهد.

 » شرکت غلتک سازان سپاهان به عنوان یک شرکت پیشرو در صنعت ریخته گری قطعات پیچیده سنگین و فوق سنگین در خاورمیانه با تمرکز بر صنایع مختلف داخلی و بین المللی توانسته نیاز عمده داخل کشور را برطرف و سعی بر تولید قطعات صادراتی نموده است.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *