به نام خدا سهامداران محترم شرکت غلتک سازان سپاهان (سهامی عام)

با سلام

         احتراماً باستحضار میرساند به موجب آگهی مورخ 1400/03/27 مبنی بر دعوت سهامداران محترم به مجمع عمومی عادی سالیانه صاحبان سهام، منتشر شده در شماره 5196 روزنامه دنیای اقتصاد، مجمع عمومی عادی سالیانه شرکت غلتک سازان سپاهان (سهامی عام) در روز یکشنبه 1400/04/13 برگزار خواهد شد. با توجه به شیوع بیماری کرونا و حسب ابلاغیه های ستاد مبارزه با بیماری کرونا و سازمان بورس اوراق بهادار در این خصوص با توجه به شیوع این بیماری، مجمع شرکت با محدودیت نفرات (حداکثر 15 نفر) برگزار می شود.

لذا از سهامداران محترم تقاضا می گردد حتی الامکان با مشاهده هم زمان این مجمع به صورت زنده از لینک زیر که دستورالعمل ورود سهامداران حقیقی و حقوقی به لینک مذکور به پیوست ایفاد می گردد ما را در برگزاری این مجمع یاری نمایند.

مشاهده زنده مجمع عمومی
آموزش ورود به مجمع عمومی

همچنین سهامدارن محترم می توانند سوالات خود را بصورت خلاصه و هر سوال بصورت یک پیام جداگانه با ذکر نام و نام خانوادگی و کد بورسی از طریق واتساپ به شماره 09388755271 ارسال نمایند. بدیهی است که مانند سایر مجامع عمومی، سوالات در جلسه مجمع عمومی مطرح خواهد شد.

با تشکر و تجدید احترام

شرکت غلتک سازان سپاهان (سهامی عام)

در پایان از تمام سهامداران محترمی که به دلیل شرایط فعلی با استفاده از بستر مجازی، مجمع را مشاهده می نمایند کمال تشکر را داریم.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *