به گزارش واحد روابط عمومی شرکت غلتک سازان سپاهان، برگزاری آیین مراسم روز درختکاری در شرکت غلتک سازان سپاهان با حضور مدیرعامل محترم جناب آقای مهندس ذاکر و جمعی از مدیران شرکت در روز یکشنبه مورخ 15 اسفند ماه با برگزاری واحد روابط عمومی انجام گرفت. از همین روز مدیرعامل محترم در جایگاه به ایراد سخنرانی در این روز پرداختند.

ایشان فرمودند:

فرارسیدن 15 اسفند، روز درختکاری و آغاز هفته منابع طبیعی فرصت مغتنمی است که هر یک از ما شهروندان با کاشت یک نهال دِین خود را هر چند کوچک به طبیعت و محیط زیست، ادا نماییم.
درخت که سمبل سرسبزی و جاودانگی است؛ نقش موثری در پاکیزگی هوا و چرخه حیات در اکوسیستم جهانی دارد. کاهش دمای محیط اطراف توسط درختان، از مزیت هایی محسوب می شود که در صورت کاشت درختان در سطح وسیع، می تواند به طرز قابل توجهی بر روی اکوسیستم و دمای کلی منطقه تاثیر بگذارد.
فراموش نکنیم که ایرانیان همواره در طول تاریخ احترام خود به طبیعت و زمین را با کاشت درخت در مراسم های مختلف، نشان می دادند.

با توجه به نزدیک شدن بهار طبیعت و نوروز باستانی و سفره هفت سین که برگرفته از طبیعت هست و با الهام گرفتن از این موضوع احترام به طبیعت را برای آینده گان و فرزندانمان به اشتراک بگذاریم.

در برنامه توسعه شرکت در سال آینده مقرر است که یک عدد غبارگیر پیشرفته به غبارگیر های شرکت اضافه گردد تا بتوان بیش از پیش نسبت به اجرا مسئولیت اجتماعی خود انجام وظیفه نمود.
اینجانب ضمن گرامیداشت روز درختکاری و تبریک این روز به دوستداران طبیعت و همه کسانی که خواستار هوایی سالم و زمینی پاک هستند، با توجه به پایین بودن سرانه فضای سبز و بافت گیاهی در منطقه، از همه شهروندان تقاضا داریم تا درختکاری را به اقدامی حیاتی و کلیدی تبدیل کنند و بر اساس آب و هوای اقلیم خویش اقدام به کاشت یک گونه گیاهی سازگار با محیط کنند. باشد که در این روزهای کرونایی کاشت یک نهال سرسبزی را به زندگی هایمان بازگرداند و باعث طراوت روح و روانمان گردد.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *