به گزارش روابط عمومی غلتک سازان سپاهان، نوزدهمین نمایشگاه بین‌المللی متالورژی (فولاد، صنایع معدنی، آهنگری و ماشین کاری، قالب‌سازی و ریخته‌گری) با عنوان ایران متافو با مشارکت گروه صنعتی چدن سازان که متشکل از شرکت تولیدی چدن سازان، غلتک سازان سپاهان، سنگین صنعت کوهپایه و بیش از ۵۰۰ شرکت داخلی و ۵۰شرکت و نام تجاری خارجی و با حضور سید محمد موسوی معاون ماشین آلات و تجهیزات وزارت صنعت، معدن و تجارت فعالیت خود را آغاز کرد و فعالان این عرصه تازه‌ترین محصولات و دستاورد‌های خود را در زمینه متالورژی، فولاد، صنایع معدنی، فلزات غیر‌آهنی، ریخته گری، کوره‌های صنعتی، عملیات حرارتی و صنایع وابسته در معرض دید عموم گذاشتند.

نوزدهمین نمایشگاه بین المللی متافو (متالوژی تهران) در واقع هفت نمایشگاه را در بر دارد که در این نمایشگاه هلدینگ چدن سازان با ارائه جدیدترین دستاورد های در حوزه قطعات سنگین و فوق سنگین فولادی و چدنی و غلتک های نوردی سرد و گرم اشاره نمود که نشان از پویایی و بکار گیری از دانش فنی و تخصصی حوزه فولاد و ریخته گری می باشد.

نمایشگاه ایران متافو IranMetafo تاییده برگزاری از اتحادیه جهانی نمایشگاه‌های بین المللی UFI را دارد. در نمایشگاه متالورژی (متافو) شرکت‌های صنعتی داخلی و بین‌المللی محصولات، قابلیت‌های فنی و نوآوری‌های خود را عرضه کرده و از تعامل با گروه‌ها و سازمان‌ها و شرکت‌های دیگر از فرصت‌های موجود بهره می‌گیرند.

این نمایشگاه بزرگ‌ترین رویداد نمایشگاهی در منطقه خاورمیانه در زمینه آهن و فولاد، ریخته گری، قالب سازی، آهنگری، ماشین‌کاری، فلزات غیرآهنی، معدن و صنایع معدنی، نسوز‌ها و سرامیک‌های صنعتی، کوره‌های صنعتی و عملیات حرارتی و پروژه‌های صنعت و معدن محسوب می‌شود.

نمایشگاه متافو از ۹ تا ۱۲ آذر ماه در محل دائمی نمایشگاه بین‌المللی تهران از ساعت ۸‌تا۱۵ پذیرای بازدید‌کنندگان است.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *